مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-22اقتصادي

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان


در ادامه اطلاعات مورد نیاز را درباره خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی را برای منزل خود دارید؟ در این مقاله می خواهیم اطلاعات مورد نیاز در این باره را در اختیار شما قرار داده و شما را با نکات مهم مربوط به این محصول و شرکت بوتان آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

گروه صنعتی بوتان کار خود را در ایران از سال 1372 به عنوان اولین تولید کننده پکیج های دیواری آغاز نموده و در سال 1380 اولین قرار داد خود را با شرکت ایتالیایی ایللو به منظور مونتاژ قطعات پکیج های دیواری بوتان را بست.

همچنین این گروه از سال 1387 اقدام به تولید رادیاتورهای گرمایشی کرد و پس از مدت کوتاهی این محصول به یکی از محصولات پر مصرف خانوارهای ایرانی تبدیل شده و تقاضاها برای خرید رادیاتور افزایش یافت.

از این رو پکیج های شوفاژ دیواری بوتان با پشتوانه به سابقه درخشان و تجربه ای که در طول سال ها فعالیت خود در زمینه تولید وسایل گاز سوز و با استفاده از روش های نوین ساخت و طراحی تولید می شوند.

از سری افتخارات این گروه می توان به دریافت لوح بزرگداشت پیشکسوت صنعتی از جانب وزارت صنایع، تقدیر نامه صنعت سبز از سوی سازمان محیط زیست و اعتبار و تأیید سازمان استاندارد کشوری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان