مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-22سياسي

پرداخت خسارت کشاورزان اهری، شرط انصراف از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی است


نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص نیست  خسارت تگرگ به کشاورزان اهری پرداخت شده است یا خیر، گفت: اگر پرداخت خسارت کشاورزان اهری تأیید شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص نیست  خسارت تگرگ به کشاورزان اهری پرداخت شده است یا خیر، گفت: اگر پرداخت خسارت کشاورزان اهری تأیید شود، بنده سؤالم را از وزیر جهاد کشاورزی پس می گیرم.

احمد محرم زاده در دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان اهر در خصوص طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پس از طرح سؤال از وزیر در رابطه با عدم پرداخت خسارت تگرگ به کشاورزان اهری، معاون وزیر جهاد کشاورزی تماس گرفت و گفت که شما سؤال تان را پس بگیرید، ما هم خسارت کشاورزان اهری را از بابت تگرگ زدگی پرداخت می کنیم و بعدا نیز گفت که این مبلغ را به استان پرداخت کردیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا تا 160 نفر بستری داشتیم که حدود 30 درصد این میزان متعلق به شهرستان های هم جوار بود که ارائه ی خدمات درمانی به شهرستان های هم جوار، هزینه ی درمانی شهرستان اهر را افزایش داده است.

محرم زاده افزود: مراکز علمی در اهر به عنوان مرکز ارسباران (قره داغ])، به شهرستان های هم جوار هم خدمات ارایه می دهند، بنا براین تقویت این مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت خسارت کشاورزان اهری، شرط انصراف از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی است

پرداخت خسارت کشاورزان اهری، شرط انصراف از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی است