مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-22دانش

سرپرست معاونت‎ های اقتصادی و عمرانی استانداری ایلام منصوب شدند


استاندار ایلام در احکامی جداگانه دکتر « شهریار عباسی» و «سعید هژبری» را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت های را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام در احکامی جداگانه دکتر شهریار عباسی و سعید هژبری را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت های را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب کرد.

عباسی متولد شهریور ماه 1347 که کارشناسی خود را سال 72 در رشته شیمی کاربردی از دانشگاه مازندران و کارشناسی ارشد (1374) و دکترا (1380) را در رشته شیمی تجزیه از دانشگاه صنعتی اصفهان اخذ کرد.

وی، استاد تمام پایه 36؛ از سال 80 عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام و دارای 87 مقاله(ISI) در مجلات علمی بین المللی است که از سال 65 تا 75 دبیر آموزش و پرورش بود؛ از سال 75 تا سال 80 در دانشگاه صنعتی اصفهان و از سال 78 تاکنون دروس رشته شیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه ایلام ارائه و تدریس می کند.

یک دوره 4 و نیم ساله ریاست دانشگاه آزاد استان ایلام؛ معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی و پایه دانشگاه ایلام در سال 80 به مدت یک سال؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ایلام از سال 81 تا 84؛ ریاست دانشکده علوم پایه از سال 85 تا 88 و مدیر گروه شیمی تجزیه واحد علوم و تحقیقات از سال 89 تا 92 از مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت‎ های اقتصادی و عمرانی استانداری ایلام منصوب شدند

سرپرست معاونت‎ های اقتصادی و عمرانی استانداری ایلام منصوب شدند