مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-22ورزشي

کارکنان شهرداری بوشهر چند ماه معطل پرداخت حقوق


کارکنان زحمتکش گشت و کنترل نظارت شهرداری چند ماه است که حق و حقوق آنها پرداخت نشده که انتظار است به جهت پرداخت حقوق این کارکنان تدبیری در کوتاه ترین زمان ممکن اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش عضو شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا خواستار پرداخت مطالبات کارکنان شهربان و تکمیل و تجهیز پارک های محله ای  شهید فشنگ ساز و یادگار امام با کاربری تفریحی و ورزشی شد و اظهار داشت: کارکنان زحمتکش گشت و کنترل نظارت شهرداری چند ماه است که حق و حقوق آنها پرداخت نشده که انتظار است به جهت پرداخت حقوق این کارکنان تدبیری در کوتاه ترین زمان ممکن اندیشیده شود.

وی با قدردانی از پیگیرهای رییس شورا در کمیسیون ماده 77 شهرداری گفت: شورای شهر با عزم جدی تری در جهت حل مشکلات شهر و شهروندان گام بر می دارد که در همین راستا از شهردار و معاونین انتظار داریم با هدف گذاری مناسب و کاربردی شاهد اقدامات تأثیر گذار در توسعه و عمران شهری باشیم.

آسایش با قدردانی از روند پروژه های شاخص شهرداری گفت: در کنار این پروژه ها باید به پروژه هایی که در محلات هستند توجه ویژه ای داشت.

یکی از این مواردی که سال ها معطل مانده احداث و تجهیز پارک و فضای ورزشی محله ای شهید فشنگ ساز و یادگار امام  است که تسریع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان شهرداری بوشهر چند ماه معطل پرداخت حقوق

کارکنان شهرداری بوشهر چند ماه معطل پرداخت حقوق