مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-22اقتصادي

بوی نفت 100 دلاری در بازار جهانی/ بورس در تدارک بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام در هفته گذشته شاهد تشدید موج عرضه و افت قیمت ها بود به نحوی که با عقب نشینی بیش از 4 درصدی شاخص، - تشدید موج عرضه در بورس تهران سبب شد تا هفته گذشته نماگر اصلی این بازار بیش از 4درصد کاهش ارتفاع دهد.

این افت قیمت ها در حالی رقم خورد که در روز پایانی هفته، شاهد افزایش نسبی تقاضا بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام در هفته گذشته شاهد تشدید موج عرضه و افت قیمت ها بود به نحوی که با عقب نشینی بیش از 4 درصدی شاخص، دماسنج بازار به کانال 2/ 1 میلیون واحدی بازگشت.

در بازار ارز آزاد نیز دلار با سطح حمایتی مهم 27 هزار تومان درگیر شد که در گذشته بار ها به عنوان مانع برای افت بیشتر عمل کرده و این بار هم موجب هدایت قیمت ها به سمت کانال بالاتر شد.

در بازار های جهانی، اما قیمت نفت برنت با عبور از سطح 86 دلار در هر بشکه، وارد فضای جدیدی به لحاظ نموداری شده که پیش بینی های قبلی مبنی بر تحقق نفت سه رقمی را پررنگ تر کرده است.

در سایر کامودیتی ها نظیر مس، روی و آلومینیوم نیز قیمت ها شاهد رشد مناسبی بوده اند.

در همین حال، خلأ اطلاعاتی سرمایه گذاران در بازار سهام با دریافت گزارش های 9 ماهه در پایان هفته گذشته تا حد زیادی جبران شد، تا جایی که با عملکرد فراتر از انتظار در برخی گروه های مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی نفت 100 دلاری در بازار جهانی/ بورس در تدارک بازگشت

بوی نفت 100 دلاری در بازار جهانی/ بورس در تدارک بازگشت