مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-22فرهنگي

برخی می خواهند در همه جشنواره های تئاتر باشند/ چطور تاثیر بگذاریم


نگار نادری با اشاره به اینکه وظیفه تئاتر تلنگر زدن به اجتماع پیرامون است، عنوان کرد در تئاتر خیابانی باید مانند یک سخنران، بدانیم قرار است درباره چه چیزی صحبت کنیم و چگونه تاثیرگذار باشیم.

- نگار نادری عضو هیات انتخاب آثار بخش خیابانی چهلمین جشنواره تئاتر فجر با ارزیابی نمایش های محیطی و میدانی حاضر در این دوره به ، این توان را داشت که محاسبات اجرای جشنواره را به تعویق یا تعطیلی بکشاند.

بنابراین با این شک و تردید، اقدام به تولید تئاتر، جسارت و علاقه وافری را می طلبد.

نادری با اشاره به اینکه از میان حدود 130 نمایش خیابانی شرکت کننده در جشنواره، تعدادی از آثار تکراری و شامل نمایش های شرکت کننده در جشنواره های مریوان، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و … بود، عنوان کرد: به جز این موارد بقیه تولیدات که درصد بیشتری از نمایش های شرکت کننده در این رویداد را در برمی گرفت، نشان از همت هنرمندان سراسر کشور داشت که تمام توان خود را به کار گرفته بودند تا به جشنواره راه پیدا کنند.

از این منظر، این اراده و سخت کوشی قابل ستایش است.

این نمایشنامه نویس و کارگردان درباره پیش بینی خود از کمیت و کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره نسبت به دوره های پیشین، توضیح داد: جشنواره تئاتر فجر در راس جشنواره های تئاتری کشور است و برای همین ضرورت دارد که هر سال، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند در همه جشنواره های تئاتر باشند/ چطور تاثیر بگذاریم

برخی می خواهند در همه جشنواره های تئاتر باشند/ چطور تاثیر بگذاریم