مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:572022-01-22اجتماعي

المیپاد رویش نمونه ای از تحقق عدالت تربیتی است


با برگزاری المپیاد رویش دانش آموزی به خوبی می توان عدالت آموزشی و تربیتی را بسط داد و تقویت کرد.

- ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: با برگزاری المپیاد رویش دانش آموزی به خوبی می توان عدالت آموزشی و تربیتی را بسط داد و تقویت کرد.

محمدخلیل عسکری جمعه یکم بهمن در آیین برگزاری هفتمین دوره المپیاد استانی بازی های فکری سرگرمی رویش دانش آموزی در شیراز گفت: آنچه کاملا در این مسابقات مشهود است، بحث عدالت تربیتی است که به خوبی حس می شود به طوری که دانش آموزان از دورترین و محروم ترین نقاط نیز در این مسابقات شرکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری افزود: هفتمین دوره از برگزاری مسابقات المپیاد رویش، با حضور بیش از 70 هزار دانش آموز آغاز شد و برگزیدگان به مرحله منطقه و ناحیه راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اکنون در مرحله استانی این دوره از رقابت ها شاهد حضور نزدیک به یک هزار و 800 دانش آموز از تمام مقاطع و از سراسر استان فارس هستیم.

به گفته عسکری، در سال گذشته 27 منطقه از استان در این المپیاد حضور داشته اند که این آمار امسال به 43 منطقه رسیده است و این امر بیانگر ظرفیت فضای مجازی و رشد و محبوبیت مسابقات رویش در بین دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیپاد رویش نمونه ای از تحقق عدالت تربیتی است

المیپاد رویش نمونه ای از تحقق عدالت تربیتی است