مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:572022-01-22اقتصادي

مهمترین دغدغه سرمایه گذاران عدم همکاری دستگاهها و بانک ها


جلسه کار گروه اشتغال شهرستان میرجاوه با حضور نائب رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیر نظارت و تغییر و توسعه کنترل ارزیابی طرح اجتماعی محور اشتغال زایی بنیاد برکت کشور و جمشیدزهی سرپرست فرمانداری میرجاوه در محل فرمانداری میرجاوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در ابتدای جلسه جمشیدزهی سرپرست فرمانداری شهرستان میرجاوه با اشاره به فعالیت های مختلف در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: شهرستان مرزی میرجاوه دارای گمرک و بازارچه و پایانه فعال و رسمی با کشور پاکستان است که با حمایت دولت تولید کنندگان کالاهای خود را از این مرز صادر می کند و این یک ظرفیت خوب برای شهرستان و استان و کشور محسوب می شود که می طلبد مسولین استانی و کشوری نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه به ارائه گزارش کلی از وضعیت شهرستان و چالش های موجود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری پرداخت و گفت: فرمانداری میرجاوه خانه دوم سرمایه گذاران در شهرستان است و با تمام توان مجموعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بوده و خواهد بود.

حسین زهی نائب رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز مهمترین دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان را عدم همکاری دستگاههای اجرایی و بانک ها دانست و گفت: تا زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه سرمایه گذاران عدم همکاری دستگاهها و بانک ها

مهمترین دغدغه سرمایه گذاران عدم همکاری دستگاهها و بانک ها