مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-22دانش

ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه


سرپرست دانشگاه پیام نور ضمن تاکید بر ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه گفت: رسالت دانشگاه علمی است ولی برای افزایش درآمدهای اختصاصی باید با انعقاد تفاهم نامه ها، - برنامه های پژوهشی و همچنین آموزش های آزاد به این مورد توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست گروه معارف و الهیات این دانشگاه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور می باشد که در حال حاضر حدود 400 هزار دانشجو ، 370 مرکز و واحد و 14 هزار کارمند و عضو علمی دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم می باشد ولی از نظر هزینه کمترین میزان هزینه را برای دولت و وزارت علوم دارد.

دکتر تقی زاده به ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه تاکید داشت و گفت: رسالت دانشگاه علمی است ولی برای افزایش درآمدهای اختصاصی باید با انعقاد تفاهم نامه ها، برنامه های پژوهشی و همچنین آموزش های آزاد به این مورد توجه کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور همچنین به نقش مهم اساتید معارف در دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: نقش اساتید الهیات در پویایی و تحرک دانشگاه بسیار مهم می باشد به صورتی که این اساتید می توانند نقش یک مشاور را برای دانشگاه و دانشجویان ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه

ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه