مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-21حوادث

توقیف بیش از 496 کیلوگرم تریاک در پاتک پلیس هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عصر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در این منطقه مطلع و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان، با کنترل شبانه روزی اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر را  داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و خودروی پژو405 قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کرده که سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و از محل گریختند که دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران موفق شدند در این عملیات، 496 کیلو و 524 گرم تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 496 کیلوگرم تریاک در پاتک پلیس هرمزگان

توقیف بیش از 496 کیلوگرم تریاک در پاتک پلیس هرمزگان