مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:272022-01-21سياسي

مسیر تأمین بودجه در وزارتخانه ها است


رییس کمیسیون انرژی مجلس، مسیر تأمین بودجه را در وزارتخانه ها دانست و گفت: بودجه استانی مطابق با برنامه توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند عصر امروز جمعه در جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی و دهیاری های بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی عنوان کرد: اگر دور اندیشی، برنامه ریزی، تعامل میان مسئولان و شوراها وجود داشته باشد می توان مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه نقد دلسوزانه باعث پیشرفت خواهد شد، اظهار کرد: در کنار نقد پیشنهاد سازنده و استفاده از ظرفیت های موجود و نعمت هایی که خداوند در هر منطقه به ما هدیه داده می تواند باعث پیشرفت و توسعه شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: نگاه مسئولان دستگاه ها به شوراها و دهیاران نگاه از بالا به پایین نباشد بلکه نگاه همکاری و همراهی باشد چون آنها آمده اند تا گوشه ای از کار را بگیرند؛ اگر شورا یا دهیاری پیامی از مردم داد، آن ها را بیگانه از مجموعه مدیریتی شهرستان ندانید.

رییس کمیسیون انرژی مجلس افزود: تقریباً همه ما یک مشکل عمومی داریم و آن بیکاری است که آن را باید به عنوان اولویت اول شهرستان در نظر بگیریم و همه ظرفیت ها را در این حوزه فعال کرد.

وی تصریح کرد: در مقابل پروژه هایی که در منطقه ما هستند؛ قرار نگیریم بلکه در کنار آن باشیم و موانع را برطرف کنیم تا بستری برای اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تأمین بودجه در وزارتخانه ها است

مسیر تأمین بودجه در وزارتخانه ها است