مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-21اجتماعي

آخرین وضعیت مازندران در نخستین روز بهمن ماه/ محور کیاسر هم چنان مسدود است


وزش باد شدید، باران، برف و کولاک و کاهش محسوس دما که اثرات سامانه سرد بارشی اخیر بود نخستین روز بهمن ماه ارتفاعات مناطق مختلف مازندران را سفیدپوش کرد و سبب انسداد برخی محورهای استان شد.

- ایسنا/مازندران وزش باد شدید، باران، برف و کولاک و کاهش محسوس دما که اثرات سامانه سرد بارشی اخیر بود نخستین روز بهمن ماه ارتفاعات مناطق مختلف مازندران را سفیدپوش کرد و سبب انسداد برخی محورهای استان شد.

خسارات حداقلی در غرب استان در شهرستان های غربی بارش باران و برف در آخرین شب دی ماه 1400 همراه با وزش باد شدید بود که به گفته فرماندار رامسر، غیر از چند محور فرعی روستایی در مناطق ییلاقی سایر مسیرهای اصلی باز هستند و خساراتی گزارش نشد.

محمد آزاد در گفت و گو با ایسنا ارتفاع برف در مناطق ییلاقی را حدود یک متر گزارش کرد و گفت: سه محور اصلی کوهستانی رامسر شامل جواهرده، جنت رودبار و اشکور با توجه به پیش بینی های قبلی و استقرار ماشین آلات راهداری و اقدام به موقع، باز و تردد در آنها جریان دارد.

در تنکابن نیز فرماندار ضمن اشاره به باز بودن تمامی مسیرهای فرعی و کوهستانی بالادست از خسارت باد در بخش خرم آباد این شهرستان خبر داد و افزود: یک ساختمان 2 طبقه در حال ساخت، فروریخت که باعث آسیب به ویلای مجاور و تخریب بخشی از آن شد که خوشبختانه خسارات جانی نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مازندران در نخستین روز بهمن ماه/ محور کیاسر هم چنان مسدود است

آخرین وضعیت مازندران در نخستین روز بهمن ماه/ محور کیاسر هم چنان مسدود است