مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-21بين الملل

تلاش دولت آمریکا برای لاپوشانی اظهارات بایدن درباره حمله روسیه به اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اظهارات جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره تهاجم جزیی روسیه به اوکراین که واکنش منفی مقامات کی یف را به همراه داشت، - پس از اظهارات رییس جمهور آمریکا درباره تهاجم جزیی روسیه به اوکراین، شخص او و دیگر مقامات غربی برای لاپوشانی این اظهارات وارد عمل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اظهارات جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره تهاجم جزیی روسیه به اوکراین که واکنش منفی مقامات کی یف را به همراه داشت، واشنگتن برای لاپوشانی و تصحیح این اظهارات دست به کار شد.

* تلاش ناکام بایدن برای فرار از مخمصه اوکراین رسانه ها و مقامات غربی از ماه گذشته جوسازی ها و ادعا های بی سند و مدرک خود درباره حمله احتمالی روسیه به اوکراین را آغاز کرد.

به گفته کارشناسان و حتی برخی مقامات اوکراینی هیچ شواهدی برای وقوع چنین حمله ای وجود ندارد.

با این حال به نظر می رسد تلاش غربی ها برای اعمال فشار علیه روسیه از طریق این جوسازی ها، دامن خود آن ها را گرفته و واشنگتن به دنبال راهی برای کم کردن فشار سنگین انتظارات اروپایی ها از جمله اوکراین است.

بایدن اندکی پس از داغ شدن اخبار پیرامون حمله ادعایی روسیه به اوکراین در آینده نزدیک نیز برخلاف انتظار متحدان اروپایی آمریکا اعلام کرد در صورت وقوع چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت آمریکا برای لاپوشانی اظهارات بایدن درباره حمله روسیه به اوکراین

تلاش دولت آمریکا برای لاپوشانی اظهارات بایدن درباره حمله روسیه به اوکراین