مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 19:372022-01-21سياسي

حذف ارز ترجیحی دست رانتخوران را از اموال بیت المال قطع می کند


معاون پارلمانی رییس جمهور درخصوص حذف ارز ترجیجی گفت: این اقدام یک جراحی بزرگ اقتصادی در کشور است و به رانت خواری عده ای که با سوء استفاده های کلان ثروت های هنگفتی را جمع کرده بودند، - معاون پارلمانی رییس جمهور درخصوص حذف ارز ترجیجی گفت: این اقدام یک جراحی بزرگ اقتصادی در کشور است و به رانت خواری عده ای که با سوء استفاده های کلان ثروت های هنگفتی را جمع کرده بودند، پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در همایش طلایه داران گام دوم انقلاب در خصوص گفتمان مهم دولت سیزدهم گفت: این دولت در مسیر ولایت و رهبری حرکت می کند و از همه ظرفیت ها برای تحقق مطالبات معظم له به خصوص در زمینه گام دوم انقلاب بهره می گیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سه سال قبل و در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند و خواستار اجماع مسوولان و بخش های گوناگون برای تحقق این بیانیه شدند ولی در سه سال گذشته، دولت وقت اعتقاد و اهتمامی در این زمینه نداشت و حتی حاضر نبود آن را تشریح کند و در این مدت تنها نیروهای متعهد و انقلابی آن را در جامعه زنده نگه داشتند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: آیت الله رییسی رییس جمهور و دولت سیزدهم اهتمام خاصی به تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه های رهبر معظم انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی دست رانتخوران را از اموال بیت المال قطع می کند

حذف ارز ترجیحی دست رانتخوران را از اموال بیت المال قطع می کند