مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-21بين الملل

هنوز پنجره ای برای بازگشت به برجام وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا بعد از گفت وگوی امروز (جمعه) خود با همتای روسش در ژنو درباره مسائل امنیتی و تنش ها بر سر اوکراین، - وزیر خارجه آمریکا ضمن بیان این که هنوز پنجره ای برای بازگشت به برجام وجود دارد، مدعی شد اگر در چند هفته آینده توافقی در وین حاصل نشود، پیشرفت های هسته ای ادامه دار ایران بازگشت به توافق سال 2015 را غیرممکن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا بعد از گفت وگوی امروز (جمعه) خود با همتای روسش در ژنو درباره مسائل امنیتی و تنش ها بر سر اوکراین، در جمع خبرنگاران گفت که با سرگیی لاوروف در خصوص ایران هم گفتگو کرده و توافق هسته ای ایران را نمونه ای از نحوه همکاری مسکو و واشنگتن در زمینه مسائل امنیتی خوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، بلینکن به خبرنگاران در ژنو گفت که هنوز پنجره ای برای بازگشت به توافق هسته ای 2015 وجود دارد.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص گفت: وزیر امور خارجه (روسیه) و من این فرصت را داشتیم که درباره ایران صحبت کنیم، نمونه ای از این که چگونه آمریکا و روسیه می توانند با یکدیگر در مورد مسائل امنیتی مورد نگرانی مشترک همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز پنجره ای برای بازگشت به برجام وجود دارد

هنوز پنجره ای برای بازگشت به برجام وجود دارد