مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-21سياسي

اکثر کارکنان کمیته امداد حامی طرح اکرام ایتام هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در همایش مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان تهران، - رییس کمیته امداد گفت: اکثریت قریب به اتفاق کارکنان این نهاد حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در همایش مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان تهران، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: در هر کاری که قرار است ورود کنیم، ابتدا باید زیر ساخت ها را درست کنیم و زیرساخت گره گشایی از کار مردم، پیاده کردن عدالت اجتماعی است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به نیاز های جامعه، ادامه داد: مسئولیت ها در نظام اسلامی اگر جز برای خدمت کردن باشد، توفیقی حاصل نخواهد شد.

رییس کمیته امداد با اشاره به جلوه های مدیریتی امام حسین (ع) اظهار کرد: در نظامی که صد ها هزار شهید داده ایم، کم کاری کردن جایگاهی ندارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد زیر نظر ولایت فقیه است و باید با سایر دستگاه ها متفاوت باشد.

وی با اعلام اینکه اکثریت قریب به اتفاق کارکنان کمیته امداد حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: این امر افتخار کمیته امداد است و خداوند را برای داشتن این همکاران خوب و ارزشمند شاکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر کارکنان کمیته امداد حامی طرح اکرام ایتام هستند

اکثر کارکنان کمیته امداد حامی طرح اکرام ایتام هستند