مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-21فرهنگي

علت بی اقبالی سریال های تلویزیون چیست؟


دو منتقد ضعف فیلم نامه نویسی و نسپردن کار به دست کاردان را مهمترین نقاط ضعف سریال های تلویزیون عنوان کردند که در عین حالی که بودجه و توان لازم وجود دارد، - اما همچنان سریال خوب ساخته نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین شجری کهن و محمدرضا مقدسیان دو منتقد که شب گذشته (30 دی ماه) میهمان برنامه سریالیست بودند، به تحلیل و نقد سریال های تلویزیون پرداختند.

شجری کهن سریال های داستانی را یکی از مهمترین بخش های آنتن های تلویزیون ایران دانست و گفت: قرار است که مردم بازتاب دغدغه های زندگی خود را در این سریال ها ببینند و با تجربه و فضاهای جدید آشنا شوند.

حال باید خودمان قضاوت کنیم که تولیدات ما چقدر به این دو هدف نزدیک بوده و چقدر ساز و کار درستی در مضمون، اجرا و از همه مهمتر در چرخه تولید دارد.

باید بررسی شود که با این همه سابقه و عنوان های چشمگیر که گاهی هم خیلی به آنها افتخار می کنیم، آیا توانستیم تک اتفاق را به جریان تبدیل کنیم یا خیر؟ محمدرضا مقدسیان نیز گفت: وقتی آثار دنیا را مرور می کنیم، کم کم می توان ادعا کرد که جریان اصلی تولید تصویر داستانی را سریال در دست گرفته و بخش عمده کسانی که تصاویر داستانی را در قالب فیلم و سریال دنبال می کنند، سراغ سریال می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت بی اقبالی سریال های تلویزیون چیست؟

علت بی اقبالی سریال های تلویزیون چیست؟