مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-21ورزشي

بانوان حق فعالیت ورزشی دارند/ امکان حضور در ورزشگاه ها فراهم شود


فضای مناسب باید فراهم شود تا زنان بتوانند از انواع ورزش ها و تفریح ها لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: 30 دی ماه مصادف با سالروز شهادت جانگداز اسوه و الگوی غیرتمندی دینی، مرحوم شهید نواب صفوی و یاران فداکارش در عرصه فداییان اسلام بود.

وی با بیان این که شهید نواب صفوی الگوی غیرتمندی دینی بود که از برابر هیچ گناهی چه در حوزه سیاست و چه در حوزه زندگی اجتماعی، بی تفاوت نمی گذشت، افزود: او هرکجا منکر صریحی را مشاهده می کرد، با تمام قدرت مقابل آن می ایستاد و تا مرز نثار جان مقابله می کرد.

مسائل جدی در مظاهر حاکمیت دینی امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: متأسفانه امروز در مظاهر اسلامیت، دین مداری و حمکرانی دینی در زندگی اجتماعی با مسائل جدی مواجه هستیم.

وی، وضعیت بی حجابی در شهرها و اصرار عده ای عناصر ناهنجار بر بی عفتی زنان را مغایر مبانی اسلامی دانست و تأکید کرد: امروز که نظام دینی حاکم است، آیا باید مظاهر اجتماعی ما تا این اندازه مملو از مظاهر بی عفتی و بی حیایی باشد و ما نیز در مقابل بی تفاوت باشیم؟ حرف هم که می زنیم، می گویند نیروی انتظامی، دادگاه و دولت جلوی آن را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان حق فعالیت ورزشی دارند/ امکان حضور در ورزشگاه ها فراهم شود

بانوان حق فعالیت ورزشی دارند/ امکان حضور در ورزشگاه ها فراهم شود