مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-21سياسي

نمایندگان اردبیل از دخالت در انتصاب مسئولان دولتی در استان دست بردارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در نامه ای خطاب به نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصاب مسئولان دولتی در استان، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در نامه ای خطاب به نمایندگان این استان هشدار داد در صورت ادامه دخالت در انتصاب مسئولان دولتی، نام نمایندگان خاطی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در نامه ای خطاب به نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصاب مسئولان دولتی در استان، هشدار داد که در صورت ادامه این روند، اسامی نمایندگان خاطی از وظایف قانونی را منتشر می کند.

در این نامه آمده است: پر واضح است که مطابق سیره امامین انقلاب اسلامی و به تایید نص صریح قانون اسلامی، مجلس جایگاه ذی اهمیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و همواره از اصلی ترین مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری دخیل در سرنوشت نظام اسلامی به شمار می رود.

از این جهت وکالت مردم و توکیل امور به نمایندگان موجب ایجاد حق نسبت به آحاد مردمی که نمایندگی آنان را عهده دار گشته اند می شود؛ لذا عدول از وظایف نمایندگی مردم، علی رغم خیانت در امانت مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اردبیل از دخالت در انتصاب مسئولان دولتی در استان دست بردارند

نمایندگان اردبیل از دخالت در انتصاب مسئولان دولتی در استان دست بردارند