مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-21بين الملل

ریابکوف: روسیه از هیچکسی نمی ترسد، حتی آمریکا


معاون وزیر خارجه روسیه پیش از نشست وزرای خارجه روسیه و آمریکا در ژنو به منظور گفت وگو درباره تنش ها بر سر اوکراین، گفت مسکو از واشنگتن ترسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (جمعه) هنگام ورود برای نشستی با دیپلمات های آمریکایی در ژنو به منظور گفت وگو درباره افزایش تنش ها بر سر اوکراین، گفت روسیه از آمریکا ترسی ندارد.

  ریابکوف در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه آمریکایی سی بی اس نیوز که پرسید آیا روسیه مرعوب اوکراین شده، پاسخ داد: ما از هیچ کس نمی ترسیم، حتی از آمریکا.

او این اظهارات را پیش از دیدار امروز سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو بیان کرد.

ریابکوف همچنین گفت که واشنگتن قول داده در هفته آینده به پیشنهادات مسکو درباره تضمین امنیتی پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، دیپلمات های ارشد روسیه و ایالات متحده هرگونه چشم اندازی برای حل و فصل اختلافاتشان درباره اوکراین در مذاکرات روز جمعه را کم دانستند، اما بلینکن ابراز امیدواری کرد که بتوانند تنش ها بر سر اوکراین را کاهش دهند.

  لاوروف پیش از نشست با وجود این که به بلینکن گفت انتظار پیشرفت در مذاکرات را ندارد، افزود: پیشنهادات (ما) بسیار ملموس است و ما منتظر پاسخ های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: روسیه از هیچکسی نمی ترسد، حتی آمریکا

ریابکوف: روسیه از هیچکسی نمی ترسد، حتی آمریکا