مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-21سياسي

امام جمعه شیراز: خنثی سازی تحریم ها دستاوردی است که دولت به مردم هدیه می کند


در راستای حرکت برای خنثی کردن دسیسه های آمریکا، کار سترگی در دولت آیت الله رییسی شروع شده است،، ما ایستاده ایم و شعار این دولت این است که تحریم ها را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و روز مادر، اظهار داشت: این روز را به همه مادرانی که روحیه زهرایی دارند، همه آنهایی که دوست دارند فرزندانشان الگویی مانند امام حسن و امام حسین داشته باشند و همه آنهایی که فرزندی تربیت کرده اند که مانند شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز شدند، تبریک می گویم.

وی افزود: به روح پاک آن مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت کردند درود می فرستیم و دعا می کنیم برای مادران جوان جامعه خود که باز هم این افتخار نصیب آنها باشد که فرزندان حسینی و زینبی به جامعه تحویل دهند.

امام جمعه شیراز با اشاره به وضعیت مجامع جهانی در گذشته گفت: چیزی نزدیک به 30 سال پیش در جهان یک تغییر بزرگ رخ داد، قیل از آن به اصطلاح دو ابرقدرت در دنیا داشتیم یکی آمریکا و دیگری شوروی.

وی بیان کرد: طی دهه های گذشته، امام راحل یک نامه به رییس حکومت شوروی نوشت و نامه را به دست یک عالم و مجتهد داد و گفت شما ببرید و آنجا تحویل بدهید، در این نامه امام نوشته بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: خنثی سازی تحریم ها دستاوردی است که دولت به مردم هدیه می کند

امام جمعه شیراز: خنثی سازی تحریم ها دستاوردی است که دولت به مردم هدیه می کند