مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-21سياسي

وعده های مسئولان به مردم باید عملی شود


علت عمده رویگردانی مردم و جوانان از مسئولان، عمل نکردن به وعده ها است.

- ، حجت الاسلام رضا خدری در خطبه های نماز جمعه چغادک با اشاره به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) یک شخص نیست، بلکه یک جریان و یک منظومه فکری و نظام تربیتی و در واقع یک مکتب است.

خطیب جمعه چغادک با برشمردن دو شاخصه مهم مکتب فاطمی گفت: یکی جامعیت و دیگری، اعتبار و تضمین سعادت بشر است که این دو شاخصه به نحو عالی در مکتب فاطمی وجود دارد؛ نرم افزار مدیریت الهی، مکتب فاطمی است، به همین جهت از امام زمان (عج) که منجی بشریت است هم نقل شده است.

وی بیان داشت: مکتب فاطمی، معیار ارتباط مومنانه بشر با خداست و حدیث مشهور نبوی (ص) ناظر به همین حقیقت است؛ حضرت صدیقه طاهره الگوست زیرا نقشه راه حرکت کلان عالم به سمت هدف خلقت را ترسیم می کند و طبیعتاً هر چه ما از حیث زمانی به زمان ظهور نزدیک تر می شویم، حضرت زهرا (ع) برای دنیا بیشتر شناخته خواهد شد.

حجت الاسلام خدری مهمترین نقش زن و مادر از نظر اسلام را انسان سازی عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمردی که بزرگترین حادثه دوران معاصر یعنی انقلاب اسلامی با رهبری های او تحقق یافت در مورد مقام زن می گوید: قرآن کریم انسان ساز است، و زن ها نیز انسان ساز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسئولان به مردم باید عملی شود

وعده های مسئولان به مردم باید عملی شود