مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-21بين الملل

گزارش وزارت دفاع روسیه از رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین


وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای با اشاره به اجرای موفقیت آمیز رزمایش دریایی مشترک روسیه، ایران و چین، گزارشی از روند اجرای این مانور نظامی ارائه داد.

- وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای با اشاره به اجرای موفقیت آمیز رزمایش دریایی مشترک روسیه، ایران و چین، گزارشی از روند اجرای این مانور نظامی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022، نوشت: ناوهای جنگی روسیه، ایران و چین در رزمایش مشترک دریایی خود در دریای عرب، عملیات های امداد و نجات دریایی و مبارزه با دزدی دریایی را تمرین کردند.

رزمایش دریایی مشترک روسیه، ایران و چین در این بیانیه آمده است، در مجموع، 14 کشتی جنگی و امدادی[روس] از سه ناوگان مختلف در این رزمایش شرکت دارند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، گروهی متشکل از ناو موشکی واریاگ ، کشتی ضد زیردریایی ادمیرال تریبیوتس و کشتی پشتیبانی بوریس باتوما از ناوگان پاسیفیک[اقیانوس آرام] روسیه در این رزمایش شرکت کرده اند.

رزمایش دریایی مشترک روسیه، ایران و چین در ادامه بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: در جریان اقدامات تمرینی، کشتی های نیروی دریایی روسیه به همراه نیروهای دریایی چین و ایران، حملات توپ خانه ای علیه اهداف دریایی، مانوور تاکتیکی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزارت دفاع روسیه از رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین

گزارش وزارت دفاع روسیه از رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین