مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-21حوادث

نجات پیرزن 70 ساله مریوانی از مرگ حتمی


بارش بی سابقه برف در سه روز گذشته در استان کردستان باعث مسدود شدن راه های ارتباطی و محورهای مواصلاتی شده است - پیرزن 70 ساله مریوانی که برای تامین غذا و مایحتاج از خانه بیرون رفته و گرفتار برف و سرمای شدید شده بود با عبور به موقع ماشین سپاه سروآباد از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ فرمانده سپاه سروآباد گفت: در حین عبور در جاده سروآباد مریوان یک پیرزن 70 ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان مریوان که در کنار جاده بی رمق و سرمازده افتاده بود را مشاهده کردیم.

محسن ایوانی ادامه داد: با مشاهده این صحنه فوری از ماشین پیاده و این پیرزن را سوار بر ماشین سپاه کردیم و به بهداری سپاه سروآباد انتقال دادیم و اقدامات اولیه درمانی را برای وی انجام دادیم.

فرمانده سپاه سروآباد افزود: بعد از مساعد شدن حال این پیرزن 70 ساله وی اظهار داشت که برای تهیه مایحتاج و خرید نان برای خود و دختر نابینایش حدود سه کیلومتر از محل زندگی خود را پیاده طی کرده بود و به علت بارش زیاد برف و سرمای بیش از حد هوا گرفتار شده و توان راه رفتن نداشت.

وی اضافه کرد: در این راستا وسایل و مایحتاج مورد نیاز این پیرزن و دخترنابینایش تامین و با وجود شرایط سخت آب وهوایی با یک ماشین کمک دار وی را به خانه اش در یکی از روستاهای مریوان بازگرداندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات پیرزن 70 ساله مریوانی از مرگ حتمی

نجات پیرزن 70 ساله مریوانی از مرگ حتمی