مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-21سياسي

تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم


امام جمعه بناب از تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم خبر داد و گفت: انجام مذاکرات وین و سفر رییس جمهور به روسیه در راستای گره گشایی و حل مشکلات مردم است.

- ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه حضور نمایندگان دولت در مذاکرات وین و سفر رییس جمهور به روسیه در راستای تأمین رفاه و آسایش مردم است؛ افزود: علیرغم اینکه ما تاکنون از شرق و غرب هیچ خیری ندیده ایم ولی امیدواریم این مذاکرات برای تأمین آسایش مردم مؤثر واقع شود.

وی همچنین با اشاره به حضور دولت مردان در اینگونه جلسات در راستای تحقق تعاملات بین المللی صورت می گیرد ولی این کاش در دولت های قبلی نیز این اجازه داده می شد تا کشور در تنگنا قرار نمی گرفت و قطعاً اینگونه حرکات و تعاملات با کشورهای خارج حرکت معقولی است.

از این رو از مجاهدت های شخص رییس جمهور و تیم وی تقدیر و تشکر نموده و از آن پشتیبانی می کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرموده قرآن که در ورای تمام تحریم ها و بن بست ها روز روشنی در پیش است؛ گفت: این قول قطعی پروردگار است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: علمای دینی در 1400 سال گذشته حق زیادی بر گردن ما مسلمانان دارند و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم

تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم