مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-21بين الملل

سخنگوی انصارالله خطاب به ائتلاف سعودی: با تمام قدرت پاسخ می دهیم


پس از کشتار ده ها غیرنظامی یمنی در حملات جنگنده های سعودی به بخش های مختلفی از خاک یمن، سخنگوی انصارالله تأکید کرد که ملت یمن با تمام قدرت به این تجاوزها پاسخ خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رییس هیأت مذاکره کننده صنعاء، امروز (جمعه) به حملات ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد.

سخنگوی انصارالله یمن در حساب کاربری خود در توییتر تأکید کرد: کشتار زندانیان زندان صعده، غیرنظامیان در الحدیده و صنعاء و حمله به تأسیسات غیرنظامی توسط متجاوزان، نه مردم [یمن] را به زانو در می آورد و نه اراده آن ها را در هم می شکند .

محمد عبدالسلام ادامه داد: بلکه این جنایت ها باعث خواهد شد ملت ما به هر شکل ممکن و با تمام قدرت و حقی که دارند، پاسخ دهند .

این اعلام پس از آن صورت می گیرد که رسانه ها دیشب و صبح امروز از حمله شدید جنگنده های ائتلاف سعودی به بندر الحدیده (غرب) و زندانی در استان صعده (شمال غرب یمن) خبر دادند.

طبق گزارش رسانه های یمنی، در پی حمله بامدادی جنگنده های ائتلاف به زندانی در استان صعده، دست کم 140 نفر کشته و مجروح شده اند (جزییات بیشتر ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی انصارالله خطاب به ائتلاف سعودی: با تمام قدرت پاسخ می دهیم

سخنگوی انصارالله خطاب به ائتلاف سعودی: با تمام قدرت پاسخ می دهیم