مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-21فرهنگي

حضور فیلمساز ایرانی در کمپ داستان گویی خلاق شرق آسیا


محمدعلی حسینی فیلمساز ایرانی در کمپ 3 روزه فیلمسازی و داستان گویی خلاق شرق آسیا که از 17 تا 19 ژانویه 2022 به شکل آنلاین برگزار شد، حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی حسینی نویسنده و کارگردان سینمای کوتاه به عنوان فیلمساز مدعو در کمپ سه روزه داستان گویی خلاق که برگزارکننده مسترکلاس های فیلمسازی متفاوتی است، حضور یافت.

کمپ داستان گویی خلاق توسط کمپانی ویدسی (پلتفرم نمایش آثار سینمایی کوتاه شرق آسیا) با همکاری MPA و وارنر مدیا، از 17 تا 19 ژانویه 2022 به دلیل شیوع سویه جدید کرونا ، به شکل آنلاین برگزار شد.

فیلمسازان حاضر در این کمپ، طی سه روز در مسترکلاس های مختلفی از جمله شیوه های داستان سرایی نوین، مدیریت بودجه، شیوه های نوین تولید و تفاوت در سینمای کوتاه، اصول اولیه پیچینگ و ارائه استاندارد طرح، انواع امکانات داستان سرایی و ژانر در قصه گویی شرکت کردند.

گارون دِ سیلوا تهیه کننده HBO آسیا، فرانسیس اسمیت مستندساز و دیوید یولِت فیلمساز کانادایی برنده بیش از 70 جایزه معتبر فیلم کوتاه، به همراه برخی از مدیران اجرایی نتفلیکس و HBO آسیا، مدرسین این کمپ بودند و در مورد مدل های تجاری سازی طرح در سینمای کوتاه و شیوه های جذب مخاطب با فیلمسازان به گفتگو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیلمساز ایرانی در کمپ داستان گویی خلاق شرق آسیا

حضور فیلمساز ایرانی در کمپ داستان گویی خلاق شرق آسیا