مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

ارتقا روابط با کشورهای جهان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ارتباط با چین به عنوان قدرت دوم اقتصادی جهان و روسیه از ظرفیت هایی است که که نباید از آن ها غافل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیانیه گام دوم پیش می رود.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: سفر رییس جمهور ایران به روسیه از مهمترین اتفاقات سیاسی، نظامی و اقتصادی است که برکاتی را نصیب ملت ایران خواهد کرد و مانع عملیاتی شدن نقشه تک قطبی شدن جهان با محوریت آمریکا است.

موسوی گفت: از چند ماه قبل تاکنون به ویژه در این روزها افرادی در برخی رسانه ها از اجرای قرارداد 25 ساله چین و ایران ابراز نگرانی کردند و این افراد همان هایی هستند که به انقلابی ها و حزب اللهی ها انگ دلواپس می زدند.

وی ادامه داد: ارتباط با چین به عنوان قدرت دوم اقتصادی جهان و ارتباط با روسیه ظرفیت هایی هستند که نمی توان و نباید از آنها غافل شد.

زمانی بیان کرد: پرتاب موشک ماهواره بر در هفته های قبل از مواردی است که دشمنان خارجی و داخلی از آن ابراز نگرانی کرده و بحث نقض تعهد نامه سازمان ملل را مطرح می کنند و این افراد همان هایی هستند که در رابطه با اقدامات غلط خود هم هیچ توضیحی نمی دادند.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: کسانی که رفتند و برجام را در 20 دقیقه تصویب کرده و پاسخگوی هیچکس هم نبودند امروز صحبت از معیشت مردم و اوضاع بد آنان به میان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا روابط با کشورهای جهان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

ارتقا روابط با کشورهای جهان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است