مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21فرهنگي

توضیح مدیرکل مطبوعات خبرگزاری های داخلی درباره یک مکاتبه


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی توضیحاتی را درباره اطلاعیه روز گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بر آگهی های مطبوعاتی و لزوم قید مالیات بر ارزش افزوده روی فاکتورهای آگهی های مطبوعاتی و ابهامات مطرح شده، - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی توضیحاتی را درباره اطلاعیه روز گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بر آگهی های مطبوعاتی و لزوم قید مالیات بر ارزش افزوده روی فاکتورهای آگهی های مطبوعاتی و ابهامات مطرح شده، بیان کرد.

ایمان شمسایی- مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در گفت و گویی با ایسنا درباره ی جزییات این نامه گفت: چهارشنبه گذشته نامه ای به ادارات کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان ها از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال شد مبنی بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده را روی فاکتورهای آگهی های دولتی قید کنند و این در سامانه جامع رسانه ای کشور نیز درج خواهد شد.

اما پیرو این اطلاعیه، ابهاماتی پیش آمد و بخشی از افراد در فضای مجازی مطرح کردند که قانون مالیات بر ارزش افزوده آگهی های مطبوعاتی از سوی معاونت مطبوعاتی ابلاغ شد! در حالیکه اینطور نبوده و ما ابلاغ نکردیم؛ بلکه این قانون 13 دی ماه از سوی سازمان امور مالیاتی به همه ی افرادی که فعالیت اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرکل مطبوعات خبرگزاری های داخلی درباره یک مکاتبه

توضیح مدیرکل مطبوعات خبرگزاری های داخلی درباره یک مکاتبه