مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-21سياسي

پیام شهید سلیمانی به دنیا رسید/ غیرت دینی در سایه عقلانیت


امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه پیام شهید سلیمانی به دنیا رسید، گفت: آمریکا امروز فهمیده است که نام حاج قاسم، ترس و وحشت بیشتری از جسم او برای استکبار به وجود آورده است.

- ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نخستین نماز جمعه بهمن ماه 1400 کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد با بیان اینکه معجزه شهادت حاج قاسم سلیمانی این است که آمریکا فهمیده که نام این شهید بیش از جسم او ترس و وحشت برای استکبار به وجود آورده است، بیان کرد: غیرت دینی ما اجازه نمی دهد که قاتلان سردار سلیمانی بخشیده شوند لذا خواهان قصاص این جنایتکاران هستیم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است که جوانان ما غیرت دینی شأن را تقویت کنند تا بتوانیم در برابر تهدید و تحریم دشمنان پیروز شویم، افزود: جوانان امید آینده کشور و آتیه ساز هستند لذا ارتقا غیرت دینی در بین این نسل دارای اهمیت بسزایی است.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه بی غیرتی جامعه را فاسد می کند، گفت: نباید اجازه دهیم مدیریت فضای مجازی به دست دشمن بیفتد و تلاش کنیم تا با استفاده از شبکه های اجتماعی پیام حاج قاسم را به گوش جهانیان برسانیم همانطور که پس از شهادت ایشان شاهد بودیم چنین موضوعی در جهان رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهید سلیمانی به دنیا رسید/ غیرت دینی در سایه عقلانیت

پیام شهید سلیمانی به دنیا رسید/ غیرت دینی در سایه عقلانیت