مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-21سياسي

ایران به دنبال ارتباط موثر با دنیا/پیگیری منافع ملی در اولویت است


امام جمعه دامغان با بیان اینکه سفر رییسی به کشورهای مختلف نشان می دهد که ایران به دنبال ارتباط قوی و موثر با دنیا است، گفت: در این ارتباطات منافع ملی پیگیری می شود.

- ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی محل مصلی امام این شهر ضمن بیان اینکه سفر آیت الله رییسی به روسیه و وزیر امور خارجه به اکثر کشورها نشان می دهد ایران به دنبال ارتباط قوی و مؤثر با دنیا است، ابراز داشت: قطعاً در سیاست خارجی، ایران به دنبال کشورهایی است که بتوانند نفعی برای ما داشته باشد.

وی بابیان اینکه ارتباط با دنیا تنها در آمریکا و چند کشور غربی خلاصه نمی شود، افزود: ایران می کوشد تا با کشورهایی در ارتباط باشد که بتواند منافع ملی را تأمین کند قطعاً آمریکا و اسراییل در زمره آن نخواهند بود.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه دیگر منفعت ارتباط با دیگر کشورها رونق اقتصادی در شرایط تحریم ها است، ابراز داشت: قطعاً برای شکوفایی اقتصادی در انتظار مذاکرات و برجام و غربی ها نیستیم بلکه در تلاشیم تا بتوانیم با تکیه بر دانش بومی تحریم ها را خنثی و اثبات کنیم بر پای خود ایستادیم.

رستیمان با بیان اینکه غربی ها هیچ گاه در ارتباط با ایران به دنبال نفع ما نیستند و تنها منفعت خودشان را دنبال می کنند، تصریح کرد: دشمن نه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال ارتباط موثر با دنیا/پیگیری منافع ملی در اولویت است

ایران به دنبال ارتباط موثر با دنیا/پیگیری منافع ملی در اولویت است