مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-21اجتماعي

90 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف گرفتار هستند


طی هفته گذشته ورود سامانه بارشی از غرب کشور به آذربایجان غربی موجب بارش برف در بیشتر نقاط این استان شده است؛ در این مدت ارتفاع برف در برخی مناطق برف گیر استان به بیش از 80 سانتی متر رسیده است.

- معاون راه روستایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای مهاباد گفت: هم اکنون راه ارتباطی 90 روستای این شهرستان به علت بارش های کم سابقه برف همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رحمت نویدی نیا، به علت بارش های کم سابقه برف از اوایل هفته جاری راه ارتباطی حدود 100 روستای سطح شهرستان مسدود شد که طی شبانه روز گذشته راه دسترسی 10 روستا بازگشایی و تلاش راهداران برای ایجاد ارتباط مابقی آنها با مرکز شهر ادامه دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام امکانات راهداری در مسیر های روستایی سطح شهرستان با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال ارایه خدمات برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی هستند.

معاون راه روستایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای مهاباد با بیان اینکه کولاک شدید دید افقی را در مسیرهای روستایی به شدت کاهش و عملیات بازگشایی را کند کرده است، ادامه داد: در شبانه روز گذشته به بیش از 20 دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی این شهرستان که به دلیل لغزندگی جاده و به همراه نداشتن زنجیرچرخ در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف گرفتار هستند

90 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف گرفتار هستند