مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-21اقتصادي

مشکلاتی در بورس که مسوولان زیر بار آن نمی روند!


اگر آتش سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می شد و مال باخته می توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند.

اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟ - اگر آتش سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می شد و مال باخته می توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند.

اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر آن همه صعود بازار سرمایه غیرطبیعی بود، این همه سقوط هم غیرطبیعی است.

سقوطی که عمر آن به 19 ماه رسیده است در حالی که برخی مدعی بودند می توان مشکلات آن را سه روزه حل کرد! وعده بهبود وضعیت بازار سرمایه در سه روز، یکی از وعده هایی بود که کاندیداهای ریاست جمهوری در روزهای پیش از انتخابات برای داغ کردن تنور قول و قرارهای خود با مردم به کار می گرفتند.

باید به بورس عمق ببخشیم تا بورس بتواند استخر عمیق تری باشد در همان روزها بود که ابراهیم رییسی که در حال حاضر بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده است، گفته بود: از وضعیت بورس متاثر بودم اما بعد از دیدار با برخی سهام داران متاثرتر شدم که چرا دعوت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی در بورس که مسوولان زیر بار آن نمی روند!

مشکلاتی در بورس که مسوولان زیر بار آن نمی روند!