مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-21فرهنگي

برگزاری حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان


هتل عباسی اصفهان، عصر امروز میزبان برگزاری رویداد حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران است.

- رسول بیدرام، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری روشن خانه مشق هنر در این باره گفت: خانه حراج رخ ست، وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری روشن خانه مشق هنر، برای نخستین بار است که حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران را در اصفهان برگزار می کند و مدعوین این حراجی، هنرمندان، مجموعه دارها،گالری دارها و همه کسانی هستند که به هنر علاقه دارند.

او ادامه داد: در این حراجی، 59 اثر از رشته های خوش نویسی، نقاشی و نگارگری و احجام فلزی و سفالی و زربافت، به ارزش تقریبی 31 میلیارد و 250 تومان وجود دارد و گران قیمت ترین اثر با عنوان شاهزاده خانم متعلق به محمد زمان به ارزش پنج و نیم میلیارد تومان است.

بیدرام، با اشاره به میزبانی اصفهان از این نمایشگاه اظهار کرد: اصفهان، مهد هنر ایران، ظرفیت بالایی در خلق و آفرینش آثار بی بدیل دارد و بستر مناسبی برای رونق بازار هنر در سطح ملی و بین المللی است.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری روشن خانه مشق هنر افزود: مهم ترین هدف برگزاری این رویداد، تبدیل کردن دارایی هنرمندان به سرمایه و خلق ارزش است.

بنا داریم با ایجاد بستری مناسب در حیطه ارزیابی و ارزش گذاری آثار فاخر و ارائه گواهی های معتبر به آن، سرمایه سازی اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان

برگزاری حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان