مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-21سياسي

افتتاح دفتر حفظ آثار و ستاد بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل


همزمان با نخستین روز از گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل، دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان وستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن افتتاح شد.

- ، علی امانی مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان آمل پیش ازظهر جمعه در افتتاح دفتر حفظ آثار آمل در این مراسم، گفت: با تأسیس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان آمل و نیز ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن آمل دریک مکان مستقل علاوه بر تأثیرات فرهنگی می توان به خوبی ارزش های دوران دفاع مقدس و رشادت 41 شهید و رزمندگان حماسه مردمی ششم بهمن شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عموم مردم معرفی کرد.

امانی، با اشاره به اهمیت تشکیل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تمامی شهرستان ها، به خصوص شهرستان آمل و جایگاه مهم آن افزود: در بسیاری از شهرها نمایندگی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس راه اندازی شده که امورات فرهنگی مرتبط با شهدا، ایثارگران و دفاع مقدس را مورد پیگیری قرار می دهند.

وی با تاکید براین نکته که دفاع مقدس و حماسه مردمی ششم بهمن آمل را با نگاه دولتی نمی توان پیش برد، تصریح کرد، باید با جلب مشارکتی عموم مردم و ترویج این فرهنگ و تشویق مردم، آثار و ارزش های دفاع مقدس را حفظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر حفظ آثار و ستاد بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل

افتتاح دفتر حفظ آثار و ستاد بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل