مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-21سياسي

برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد


استاندار کرمانشاه با تاکید بر معرفی دستاوردهای نظام در دهه مبارک فجر، گفت: برگزاری برنامه های بانشاط و امیدآفرین با محوریت مردم باید اولویت برنامه های دهه فجر باشد.

- بهمن امیری مقدم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد و همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

وی افزود: برگزاری برنامه ها و مناسبت های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ فراهم شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید امیدآفرین، بانشاط و اثرگذار باشد و طوری اجرایی شوند که پیام انقلاب و مقاومت توسط همه اقشار مختلف جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بی نظیر در جهان بود که شکل گرفت، ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری سکاندار و هدایت کننده ایران اسلامی هستند و سعادتمندی و عاقبت به خیری همه ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد

برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد