مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-21حوادث

رهاسازی 45 خودروی گرفتار شده در کولاک شهرستان میاندوآب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رهاسازی 46دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در روستاهای شهرستان باروق میاندوآب خبر داد.

- ارومیه – مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی و رهاسازی 46دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک در روستاهای شهرستان باروق میاندوآب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر جعفرزاده در این زمینه اظهار کرد: 46 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به همراه 51 نفر مسافر در روستاهای شهرستان باروق توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: یک تیم عملیاتی امداد و نجات بهمراه یک تیم پشتیبان شهرستان میاندوآب به همراه اکیپ راهداری و فرمانداری ومرکز فوریت پزشکی 115، پس از طی مسیر در این عملیات به 46 خودرو به استعداد 51 نفر مسافر امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات 4 خودرو سنگین (2 دستگاه لودر و 2 دستگاه گریدر) مسیر 10 روستا را برف روبی نموده و مسیر را برای امداد رسانی به خودروها باز کردند و خانوارهای گرفتار شده بعد از امداد رسانی در یکی از روستاهای منطقه (زاغه) در منازل شخصی اسکان اضطراری شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی با توزیع 20 قوطی کنسروجات، 40 تخته پتو و 50 بسته جیره خشک شامل (بیسکویت-خرما-آب معدنی) و 40 بسته غذای آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 45 خودروی گرفتار شده در کولاک شهرستان میاندوآب

رهاسازی 45 خودروی گرفتار شده در کولاک شهرستان میاندوآب