مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-21حوادث

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی معتادین متجاهر در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی 26 معتاد متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی 26 معتاد متجاهر در اسفراین، اظهارکرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهرستان اسفراین اجرا شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس موادمخدر با همکاری کوپهای تابعه و با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل های پاتوق معتادین متجاهر و کارتن خوابها که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، تعداد 26 نفر معتادین متجاهر را ساماندهی که جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به کمپ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، افزود: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و شهروندان می توانند در صورت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی معتادین متجاهر در اسفراین

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی معتادین متجاهر در اسفراین