مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-21سياسي

95 درصد افراد بالای 12 سال قزوین یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: 95 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان قزوین یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و هیچگونه کمبودی در خصوص تأمین واکسن در استان وجود ندارد.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: 95 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان قزوین یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و هیچگونه کمبودی در خصوص تأمین واکسن در استان وجود ندارد.

منوچهر حبیبی اظهار کرد: 95 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان قزوین یک دز واکسن، 85 درصد جمعیت بالای 12 سال 2 دز واکسن و همچنین 21 درصد جمعیت بالای 12 سال سه دز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: واکسن تولید داخل و وارداتی به اندازه کافی در تمامی پایگاه های تزریق واکسن موجود است و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: بر اساس رنگ بندی کرونایی کل استان قزوین در وضعیت آبی قرار دارد؛ اما کاهش قابل توجه مرگ ومیرها و از طرفی تزریق واکسن که با جدیت صورت می گیرد نباید سبب عادی انگاری نسبت به کرونا در جامعه شود و لازم است مردم عزیز همراهی و توجه لازم را داشته و همچنان استفاده از ماسک، تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد افراد بالای 12 سال قزوین یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

95 درصد افراد بالای 12 سال قزوین یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند