مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-21ورزشي

کارت واکسن، شرط ورود به استخرهای شناست


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: داشتن کارت واکسن، نداشتن الائم بیماری حتی سرماخوردگی ساده، تمیز و استرلیزه بودن مکان، استفاده نوبتی از دوش ها و .

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه حدود یک ماهی است که همه استخرهای استان با شرایط خاص بازگشایی شده اند، گفت: همه مربی های حاضر در سانس های مختلف استخرهای شنا موظف هستند همه موارد بهداشتی و قانونی را رعایت کنند.

مدیرکل ورزش جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: داشتن کارت واکسن، نداشتن علایم بیماری حتی سرماخوردگی ساده، تمیز و استرلیزه بودن مکان، استفاده نوبتی از دوش ها و .

شرایطی است که مربیان و ورزشکاران در استخرهای شنا باید رعایت کنند.

وی با اشاره به افزایش 16 درصدی هزینه بلیط استخر در زمان مشابه سال گذشته، اظهار داشت: تمامی تأسیسات استخرها قبل از بازگشایی به علت 2 سال خواب به سازی و نوسازی و سیستم های گرمایشی و تصفیه ای به روزرسانی شدند و بعد از گذراندن این مراحل همه استخرهای این سازمان و دستگاه های دیگر طبق قانون به بخش خصوصی واگذار شدند.

8 استخر فعال زیر نظر ورزش و جوانان در استان کریمی با بیان اینکه در حال حاضر 8 استخر فعال در حال خدمت رسانی به علاقه مندان این ورزش در استان هستند، گفت: استخر شهرهای شهرکرد، بن، سامان، بروجن، بلدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن، شرط ورود به استخرهای شناست

کارت واکسن، شرط ورود به استخرهای شناست