مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-21اجتماعي

برف گلستان را سفیدپوش کرد/ بارش 30سانتی متری برف در شاهکوه گلستان


مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با اشاره به بارش باران و برف در سطح این استان، اظهار کرد: میزان بارش برف در ایستگاه شاهکوه به 30 سانتی متر رسیده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با اشاره به بارش باران و برف در سطح این استان، اظهار کرد: میزان بارش برف در ایستگاه شاهکوه به 30 سانتی متر رسیده است.

سید محسن حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بارش باران در سرتاسر استان از روز پنجشنبه بر فضای جوی استان حاکم شده است، اظهار کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی به شکل برف بوده که در نقشه های هوایی استان گلستان را سفیدپوش کرده است.

وی در تشریح مقادیر بارندگی از ساعت 7عصر پنجشنبه 30 دی لغایت ساعت 7 صبح جمعه 1 بهمن 1400، افزود: میزام بارش باران در حوضه نکا رود علیا و ایستگاه شاهکوه 10 میلی متر و بارش برف بالغ بر 30 سانتی متر بوده است.

مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با بیان اینکه در حوضه خلیج گرگان و ایستگاه وطنا نیز شاهد بارش 15 میلی متری باران بوده ایم، خاطرنشان کرد: این میزان بارش باران در حوضه قره سو و ایستگاههای سیاه آب بندرترکمن، کردکوی، شصت کلاته و گرگان به ترتیب 16.

5، 20، 22 و 5.

37 میلی متر بوده است.

حسینی از بارش باران در ایستگاههای آق قلا و تقی آباد گرگان در حوضه آبریز گرگانرود به میزان 15 و 23 میلی متر خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف گلستان را سفیدپوش کرد/ بارش 30سانتی متری برف در شاهکوه گلستان

برف گلستان را سفیدپوش کرد/ بارش 30سانتی متری برف در شاهکوه گلستان