مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 07:372022-01-21اجتماعي

برف راه ارتباطی 150 روستا در کوهرنگ را مسدود کرد/ قطع برق در برخی مناطق


فرماندار کوهرنگ از وزش باد شدید به سرعت 150 کیلومتر بر ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و کولاک گردنه های چری، تاراز، شاه منصوری و دیگر محورهای کوهستانی در این شهرستان مسدود شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ از وزش باد شدید به سرعت 150 کیلومتر بر ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و کولاک گردنه های چری، تاراز، شاه منصوری و دیگر محورهای کوهستانی در این شهرستان مسدود شد.

مرتضی زمانپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهرستان کوهرنگ در پی بارش برف و وزش شدید باد، اظهار کرد: سرعت وزش باد در شهرها 130 کیلومتر بر ساعت و در گردنه ها به بیش از 150 کیلومتر در ساعت رسید، وزش باد شدید و کولاک برف راه ارتباطی 150 روستا را در این شهرستان مسدود کرد.

فرماندار کوهرنگ افزود: در اثر بارش شدید برف و کولاک گردنه های چری، تاراز، شاه منصوری و دیگر محورهای کوهستانی مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه 300 خودرو در محورهای کوهستانی شهرستان کوهرنگ در برف و کولاک گرفتارشدند، عنوان کرد: 70 نفر از این افراد اسکان داده شدند، تلاش برای بازگشایی محورها و گردنه های کوهستانی در حال انجام است.

زمانپور بیان کرد: در پی بارش برف برق دهستان موگویی، سرآقاسید و محلاتی از شهر چلگرد در شهرستان کوهرنگ قطع شد، از دیزل ژنراتور برای برق رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف راه ارتباطی 150 روستا در کوهرنگ را مسدود کرد/ قطع برق در برخی مناطق

برف راه ارتباطی 150 روستا در کوهرنگ را مسدود کرد/ قطع برق در برخی مناطق