مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 06:372022-01-21ورزشي

هیاهوی فدراسیون دوومیدانی با مدال های کم اعتبار!


با اینکه هدف از حضور در مسابقات بین المللی تجربه سطحی بالاتر از رقابت است اما تعدادی از دوندگان ایران در مسابقات ترکیه با رکوردهایی ضعیف مقام کسب کرده اند که نشان از سطح پایین رقابت ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی است که سه دونده ایران در اردوی ترکیه به سر می برند تا خود را برای رقابت های پیش رو آماده کنند.

اولین مسابقه پیش روی دوومیدانی ایران قهرمانی داخل سالن آسیا بود که فدراسیون رکوردهایی به عنوان ورودی در نظر گرفت و قهرمانی باشگاه های کشور را برگزار کرد اما مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و اکنون تنها مسابقه داخل سالن مورد نظر فدراسیون، قهرمانی جهان است که فقط حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق به کسب سهمیه آن شده اند.

سجاد هاشمی، میلاد ناصح جهان و مهدی پیرجهان سه دونده ای هستند که از آبان ماه اردوی خود را آغاز کرده اند.

این سه همراه با تعدادی دیگر از ورزشکاران تاکنون در چند مسابقه داخل سالن ترکیه شرکت و اکثر آنها مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند اما نکته قابل توجه ثبت رکوردهایی ضعیف است که نشان می دهد مسابقات سطح بالایی ندارد.

مقایسه رکوردهایی که ورزشکاران ایران در مسابقات داخلی ثبت کردند، نشان می دهد که ورزشکاران در ایران رقابت سخت تری را پشت سر گذاشتند و در اکثر مواد رکوردهای بهتری هم ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی فدراسیون دوومیدانی با مدال های کم اعتبار!

هیاهوی فدراسیون دوومیدانی با مدال های کم اعتبار!