مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 05:322022-01-21ورزشي

نبود ویلچرهای مدرن و استاندارد مشکل بانوان بسکتبالیست برای شرکت در مسابقات


سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان یکی از مشکلات بانوان را برای شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه و بازیهای پاراآسیایی چین برخوردار نبودن از ویلچرهای به روز و استاندارد عنوان کرد.

- سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان یکی از مشکلات بانوان را برای شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه و بازیهای پاراآسیایی چین برخوردار نبودن از ویلچرهای به روز و استاندارد عنوان کرد.

مهری یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم بانوان بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی آمادگی بانوان بسکتبال با ویلچر در حالی از روز یکشنبه سوم بهمن با حضور 20 بازیکن در مشهد مقدس برگزار می شود که این تیم 2 سال به دلیل کرونا شرایط حضور در تمرینات و مسابقات را نداشت.

وی گفت: برای این که بتوانیم در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه ورود به بازیهای پاراآسیایی چین را کسب کنیم، سعی داریم با جوانگرایی در تیم، تحول اساسی در بسکتبال با ویلچر بانوان ایجاد و تیم خوبی را برای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آماده کنیم.

یوسف پور تصریح کرد: در 2 اردوی قبلی تمرکز اصلی بر روی شناسایی بازیکنان بود، اما در اردوی سوم هدفمان ارتقای بعد تکنیکی و تاکتیکی تیم و شناسایی بازیکنان اصلی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ویلچرهای مدرن و استاندارد مشکل بانوان بسکتبالیست برای شرکت در مسابقات

نبود ویلچرهای مدرن و استاندارد مشکل بانوان بسکتبالیست برای شرکت در مسابقات