مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-20فرهنگي

15 سریال را خواباندند و ما خانه نشین شدیم!


بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و رادیو ـ بزرگترین معضل صداوسیمای فعلی را وجود فیلمنامه های فرمایشی می داند که بسیار به کارها ضربه می زند.

- این هنرمند نسبت به تعطیلی حدود 15 پروژه تلویزیونی به شدت ابراز ناراحتی می کند.

این هنرمند که به گفته خودش مدتی است دیگر مثل سابق در رادیو و تلویزیون کار نمی کند، در گفت و گویی با ایسنا درباره مباحثی چون علت کم کار شدنش در قاب تلویزیون، پیشنهادش برای بهبود شرایط و اینکه فکر می کند بزرگترین معضل این روزهای تلویزیون چیست، صحبت کرد.

آقاجانی ابتدا با اشاره به تعطیلی بیش از 15 پروژه تلویزیونی، از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت: متاسفانه در همان قدم اول ریاست جدید صداوسیما، 15 پروژه تلویزیونی خوابید و عملا به تعطیلی کشیده شد.

من خودم به عنوان یک هنرمند سه قرارداد با سه سریال داشتم که در هر سه ی آنها، کارگردان تغییر کرد و کارگردان های جدید هم که وارد کار شدند عوامل خودشان را آوردند و ما هم بیکار در خانه نشستیم! این طبیعی است که هر کارگردانی می آید، گروه خودش را می آورد اما سوال اینجاست اصلاً برای چه باید پروژه ای که کارش را شروع کرده دچار این تغییرات شود؟ پیشنهادی برای این بر هم ریختگی ندارم! او در ادامه به ذکر نام پروژه هایی پرداخت که قرار بود با آنها همکاری داشته باشد اما به واسطه تغییر عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سریال را خواباندند و ما خانه نشین شدیم!

15 سریال را خواباندند و ما خانه نشین شدیم!