مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:172022-01-20فرهنگي

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان معرفی شدند


مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه پنجشنبه سی ام دی ماه سال جاری در قالب یک رویداد آنلاین از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- ، مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه پنجشنبه سی ام دی ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در قالب یک رویداد آنلاین از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

قدردانی از همراهی فرهنگ ها در یک رویداد ملی موسیقایی در ابتدای مراسم اختتامیه که به صورت مجازی پخش شد بعد از قرائت آیاتی از قران مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، عباس سجادی مجری برنامه پیام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان را قرائت کرد.

در این پیام آمده است: موسیقی همواره یکی از جلوه های هنری جوامع و ملل از آغاز تا کنون و به عنوان یک بلاغت مؤثر روحی، نماینده احساسات عالی و روح ملت ها بوده است.

حفظ و پاسداری از این میراث بی بدیل که طی سالیان متمادی برگرفته از همزیستی و همراهی فرهنگ ها، باورها و هویت اجتماعی مردم این سرزمین است، به پشتوانه پیشینه درخشان و فروزان خود، پایدار و پوینده پیش می رود.

شایستگی و کشف استعدادهای فرزندان ما در هنر موسیقی به پشتوانه همراهی و کسب تجربه از محضر استادان و پیشکسوتان این عرصه نوید از پایندگی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان معرفی شدند

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان معرفی شدند