مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:322022-01-20فرهنگي

برگزاری حراج آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان


برای نخستین بار حراج بزرگ آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رسول بیدرام، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری روشن خانه مشق هنر اظهار کرد: آثار نخستین رویداد حراج رخ ست در روزهای چهارشنبه 29 دیماه و پنج شنبه 30 دیماه در سالن فیروزه هتل عباسی به نمایش درآمد و عصر روز جمعه یکم بهمن ماه ساعت 16 مزایده آثار برگزار می شود.

بیدرام بیان داشت: در این نمایشگاه 59 اثر به ارزش تقریبی مجموع 31 میلیارد و 250 تومان وجود دارد که بیشترین اثر متعلق به محمد زمان به ارزش 5 و نیم میلیارد تومان با عنوان شاهزاده خانم بود.

وی در ادامه افزود: به طور کلی آثار در چهار رشته خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، احجام فلزی و سفالی و زربافت به نمایش گذاشته می شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری روشن خانه مشق هنر در خصوص علت برگزاری این نمایشگاه در اصفهان اظهار داشت: اصفهان مهد هنر ایران ظرفیت بالایی در خلق و آفرینش آثار بی بدلیل دارد که سبقه تاریخی آن نیز صحه بر این ادعا دارد و بستر مناسبی در بازار هنر ملی و بین المللی دارد.

بی درام اظهار کرد: مدعوین این حراجی خانواده هنر اعم از هنرمندان، کلکسیون دارها، مجموعه دارها، گاری دار ها و کسانی هستند که به حوزه هنر علاقه مند می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حراج آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان

برگزاری حراج آثار هنر کلاسیک ایران در اصفهان