مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:122022-01-20حوادث

امداد رسانی به 4000 نفر حادثه دیده از برف در آذربایجان غربی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به بیش از 4 هزارنفر حادثه دیده طی30 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان خبر داد.

- امیر جعفرزاده در خصوص جزییات امداد رسانی این حوادث در استان طی 30 ساعت گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 17 محور در شهرستانهای آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، درگیر برف وکولاک بودند که به چهار هزار نفر در این محورها امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و 500 خانوار دچار حادثه شده بودند یک نفر از این افراد که یک مادر باردار بود در شهرستان سلماس به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

جعفرزاده افزود: 2 شهرستان اشنویه و پیرانشهر طی مدت زمان مذکور بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته که هزار و 652 نفر در شهرستان اشنویه و 2 هزار و 105 نفر در شهرستان پیرانشهر توسط تیم های عملیاتی امداد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان توسط 23 تیم با مشارکت 92 نجاتگر و با بکارگیری 10 دستگاه آمبولانس و 9 دستگاه خودروی کمکدار سبک انجام یافت.

وی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث اخبار را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 4000 نفر حادثه دیده از برف در آذربایجان غربی

امداد رسانی به 4000 نفر حادثه دیده از برف در آذربایجان غربی