مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:522022-01-20اجتماعي

محدودیت های تردد در محور غرب و جنوب استان اصفهان


رییس پلیس راه استان اصفهان از اعمال محدودیت های مقطعی در محورهای غرب و جنوب استان و ممنوعیت تردد ناوگان مسافربری به این محورها به دلیل بارش شدید برف، - کولاک و لغزنده بودن جاده ها خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع، با اشاره به اعمال محدودیت های مقطعی در محورهای غرب و جنوب استان، اظهار کرد: تردد ناوگان مسافربری به این محورها به دلیل بارش شدید برف، کولاک و لغزنده بودن جاده ها ممنوع است.

وی گفت: در حال حاضر در محور تیران به داران، داران به الیگودرز، داران به خوانسار، خوانسار به بویین و همچنین محور شهرضا به سمیرم و سمیرم به یاسوج به دلیل کولاکی که ایجاد شده، یخ زدگی و لغزندگی جاده ها، محدودیت ایجاد کرده ایم.

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه ناوگان عمومی مسافربری نیز تحت هیچ شرایطی اجازه تردد به سمت غرب استان ندارد، افزود: از استان لرستان به سمت اصفهان هم محدودیت تردد برای این وسایل نقلیه ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، وی با اشاره به تعطیلی پیست های غرب استان، از شهروندان خواست به این پیست ها نروند، چون محدودیت تردد ایجاد شده و این محدودیت ها تا ثابت شدن وضعیت ادامه دارد.

سرهنگ زارع بار دیگر از شهروندان خواست از تردد غیرضروری به مناطق غرب استان و محور سمیرم به دلیل شرایط جوی نامساعدی که دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های تردد در محور غرب و جنوب استان اصفهان

محدودیت های تردد در محور غرب و جنوب استان اصفهان