مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:322022-01-20سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: سیادت کشور در ادامه مسیر شهداء تحقق می یابد


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام، به دیدار خود با خانواده شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام، به دیدار خود با خانواده شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: سیادت کشور در ادامه مسیر شهداء تحقق می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور در این یادداشت نوشت: در این ایام که با خانواده های مکرم شهداء هسته ای دیدار کردم بر نقش مهم خون شهیدان در هدایت گری جامعه و به سعادت رسیدن شهدا ایمان آوردم.

وی افزود: در دیدار با خانواده شهدا همواره برای بنده کلامی از پرچم دار عدالت و حقانیت، بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که شهدا را شمع محفل بشریت خطاب کردند، تجلی می گشت و این مهم بر ما تکلیف می نهد تا در وسیع ترین معنای جمله از روشنی این شمع که همچون مشعلی فروزان راه را برای جامعه روشن ساخته است، صیانت نماییم و با جهاد علمی به عزت، اقتدار ملی و آرمان های شهیدان جامه عمل بپوشانیم.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دیدار با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد ادامه داد: در آستانه میلاد باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، به دیدار خانواده شهید گران مایه هسته ای دکتر داریوش رضایی نژاد رفتم و با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: سیادت کشور در ادامه مسیر شهداء تحقق می یابد

رییس سازمان انرژی اتمی: سیادت کشور در ادامه مسیر شهداء تحقق می یابد